Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתכונים ללא גלוטן

לא צריך להיות עם צליאק כדי להרגיש רגישות מסוימת לגלוטן. רבים מדווחים על רגישות בעיכול של מאכלים המבוססים על קמח. ישנם סוגים רבים ושונים של קמחים, חלקם בעלי ערכים תזונתיים וחלקם משמעותית פחות. לפעמים זה נדמה שרבית מהתזונה שלנו מתבססת על בצק, איך נאכל ונשבע בלעדיו?  ישנם תחליפים נטולי גלוטן למרבית המאכלים האהובים. הגיע הזמן להיחשף לטעמים חדשים ולצאת לדרך קלילה  עם מתכונים ללא גלוטן. הכירו את Berry Fairy והיכנסו לבלוג המתכונים שלנו שחושף אתכם לאלטרנטיבות בריאות, מעניינות והכי חשוב- טעימות!

מתכונים ללא גלוטן - טיפים

מצאו את תחליף הקמח המועדף עליכם. עבור כל אחד, ייתכן ומדובר בתחליף שונה. בנוסף, ההעדפה יכולה להשתנות בהתאם לצרכים שלנו ומה אנו מעוניינים לבשל. באתר שלנו תוכלו  למצוא מתכונים ללא גלוטן כמו פיצה העשויה מקמח שקדים. מי היה מאמין שאפשר להכין את המאכל המושחת מבלי גלוטן. בדקנו ומצאנו כי קמח שקדים מעולה גם לקינוחים, באתר תוכלו לראות מתכון של פאי שוקולד העשוי מקמח זה. איזה כיף שאפשר גם לשמור על מערכת העיכול ולאכול דברים טעימים מבלי לחוש את תחושת הכובד  לאחר מכן.

יתרונות

ישנם יתרונות רבים בהימנעות מגלוטן, בין אם מדובר בהימנעות קבועה או רק מדי פעם. גם אם אתם עוד לא בטוחים מה דעתכם על הטרנד החדש, כדאי שתכירו ותתנסו במספר מתכונים ללא גלוטן. חשוב להבין כי עבור אנשים בריאים בעלי סבילות לגלוטן אין שום צורך לוותר על מאכלים מבוססי חיטה באופן מלא. גם אלו הרוצים לרדת במשקל, לא צריכים להימנע בהכרח מגלוטן, אלא צריך להימנע מסוכרים מעובדים ומערכים קלוריים גבוהים. למה בכל זאת כדאי להימנע ברמה מסוימת? מכיוון שמרבית האנשים כיום, צורכים כמות גבוהה הרבה יותר של חיטה ממה שיש צורך או יכולת לגוף האדם להכיל

זה הזמן

אם בא לכם להתנסות ולגוון בטעמים עבור הבריאות שלכם, היכנסו לאתר של Berry fairy ובחרו מתכונים מתוך הבלוג של הפיה. לאחר מכן, תוכלו להזמין אצלנו את כל הציוד הדרוש לשינוי תזונתי מיטיב.
שתף
בניית חנות וירטואלית

בחרו באיזה יום לקבל את המשלוח

הקלידו את היישוב בו אתם מתגוררים.

לחצו על התאריך בו אתם מעוניינים (ללחוץ על הטקסט) ושמירה כדי להמשיך הלאה