Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פירות קפואים משלוחים

משלוחי פירות קפואים עד הבית הם דרך נהדרת ליהנות מחסכון של זמן, נוחות, טריות והכי חשוב – בריאות. פירות רבים לא זמינים במהלך השנה ועל מנת ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של מגוון הפירות לאורך כל השנה, תוכלו בקלות להשיג זאת על ידי פירות קפואים עד לבית.

פירות קפואים משלוחים ונהנים!

אין דרך יותר נוחה ומהירה ממשלוח בכדי ליהנות מפירות קפואים. משלוחי פירות קפואים עד פתח הבית מאפשרים לכם לפתוח כל בוקר עם שייק רענן ומגוון, להגיש לאורחים קינוחים מגוונים עם רוטב פירות רענן ולספק לילדים שלכם עולם שלם של רכיבים תזונתיים אשר מחכה להם במקרר.

פירות קפואים הם אידיאליים להכנת שייקים, קינוחים, גלידות טבעיות ועבור ממרחים ומטבלים שונים. יש מגוון רחב מאוד של פירות קפואים – החל מפירות יער, פירות אקזוטיים ועוד. תחום הפירות הקפואים כל הזמן בתנועה ומתפתח ולכן תמיד תוכלו למצוא מתכונים חדשים ומאכלים מגוונים מבוססי פירות קפואים.

פירות קפואים משלוחים ברוב חלקי הארץ. משלוח פירות קפואים תוכלו להזמין כמעט לכל אזור בארץ. המשלוח יגיע במהירות, בצורה ארוזה ,סטרילית ואסתטית, ובכמויות שונות. תוכלו להזמין משלוח פירות קפואים למשפחה מורחבת או למשפחה גרעינית ואף לזוג. יש קומבינציות רבות עבור משלוחי פירות קפואים כך שתוכלו להגיע להתאמה מלאה למשלוח המתאים עבורכם.

לקראת החגים ואירועי שמחות גם כן – מומלץ להזמין מראש משלוחי פירות קפואים על מנת להבטיח לעצמכם את אספקת המשלוח.

הזמנת פירות קפואים – לשמור על בריאות ילדכם

חברת Berry Fairy מספקת פירות קפואים במשלוחים, וגם מאפשרת לכם ולילדיכם הנגשה של שפע מרוכז של ערכים תזונתיים בתוך המקפיא. גלידה אחת או שייק אחד וילדכם נהנים מעושר של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון וחיזוק של המערכת החיסונית.

פירות קפואים יגיעו אליכם עד לפתח הבית בהזמנה מקוונת. חפשו ברשת שפע של מתכונים לפירות קפואים – ותגלו עולם בריא: אין כמו שייק ירוק רענן אחרי אימון גופני.

שתף
בניית חנות וירטואלית

בחרו באיזה יום לקבל את המשלוח

הקלידו את היישוב בו אתם מתגוררים.

לחצו על התאריך בו אתם מעוניינים (ללחוץ על הטקסט) ושמירה כדי להמשיך הלאה